mage 38 veckor



Ja, den blir inte mindre min lilla mage, fast den känns inte så stor ändå. Milda tycker a det är en prma stol/kudde/trumma och älskar att peta på min mystiska navel. När hon klappar på magen så lyckas hon hela tiden klösa mej, dels för att husen är tunn, dels för att hon har rakbladsnaglar..
Men vad säger ni, har den sjunkit något ännu?
I morgon har vi klarat av 38 veckor graviditet och det räcker väl? Fast nu känner jag att jag ha lite mer energi igen så jag klarar någ några vekcor till. Bara drygt en vecka kvar innan Jocke också är ledig!



Bäbis trivs bra med att pressa sej mot ena sidan, tack och lov har den ju vännt sej lite så den ligger  inte och spjärnar emot "magsidan" med både fötter och händer längre. Den ligger med ryggen och rumpan där den stora bulan på höger sida och fötterna åt andra hållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0