Hallonblads the..

.. ska tydligen hjälpa till att stärka livmodern.
Det ska öka sammandragningarna och på så sätt så tränar ju livmodern inför förlossningen. Dessutom är det bra att dricka efter förlossningen för att underlätta ihopdragandet.
En del förespråkar att det kan starta en förlossning, och andra säger att det är erkningslöst.
Jag tvivlarpå att något kan starta en förlossning innan kroppen är redo men att hjälpa livmoderna att dra ihop sej är ju inte helt fel. Dessutom gillar jag verkligen the så jag ska ge det en chans iaf!
I går när jag var på stan så tog jag en snabbis in på Life och fyndade en påse hallonblad för ynka 29 kronor.
Jag ska nog testa en kopp i kväll tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0