Beräknad förlossning i morgon!

Fast jag har inga känningar alls så det blir nog inte något besök på Sunderbyn i morgon tyvärr.
 
Jag har varit på besök på MVC, FÖRHOPPNINGSVIS sista gången. Jag fick en ny tid den 20/2 och 14 dagar övertid vill jag INTE ha!
Liten var inte alls fixerad, inte ruckbar heller utan helt lös och ledig. Inte nersjunken i bäckenhålan heller, inte för att jag är ett dugg förvånad! 
Någonting håller den på med där inne, den vrider och vänder och det ilar i hela underlivet på kvällarna. DEt gör riktigt ont faktiskt! Kanske kunder den klösa hål på fosterhinnorna när den ändå håller på, jag tar gärna en blöt soffa i utbte mot en förlossing!

Mitt SF låg på 37 Det ger en kurva som ser ut såhär:


Och en mage som ser ut såhär


Jag hade ett superbra järnvärde trotts att jag slarvat med tablettena, blodsocktret var också bra och blodtrycket exemplariskt.
Jag har haft en lätt gravoditet, trotts fogbesvär, inga komplikationer alls på hela tiden så jag ska inte klaga.
Men nu får liten gärna komma ut snart vi är så nyfikna!!

Kommentarer
Postat av: Faster Kristina

....oooooooooo, jag är så nyfiken jag med, ja vi allihopa här på ängsvägen är det... :-)

Välkommen fram lilla "kusse" önskar vi alla på ängsvägen

2009-02-05 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0