Snart halvägs!

Idag har jag gått 138 av 180 graviditetsdagar, 49,6% enligt Familjelivs graviditets uträkning.
Jag riktigt känner hur magen har växt den här senaste veckan, delvis av allt onyttigt jag ätit skulle jag tro..  Bäbisen där inne verkar då må bra, den buffar och skvalpar på ganska ofta. 
Oliver längtar tills bäbisen känns lite mer på utsidan. Här om dagen sa han "mamma, jag tycker inte om när du väntar barn" jag frågade givetvis varför han inte gillade det och han svarade "det tar ju en hel evighet till den kommer UT!" 
En annan dag så kom han på att det är ju faktiskt rätt smart at vi får en till bäbis som kan använda alla Mildas kläder nu när hon växer ur dem så fort. Han verkar verkligen fundera mycket på sitt nya syskon där inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0