Mödravårdcentralen

Idag är det blott 49 dagar kvar till den här lilla bäbisen beräknas komma ut och vi  var på MVC koll igår.
Jag är i vecka 32+6 .
Jag väger nu stadiga 79.9 (märk väl att det inte gått över 80 ännu) kilo. jag ligger altså på 14 kilo + från innan jag blev gravid. Ett antal kilo+ till från vad jag vägde innan Milda flyttade in i min mage..

SF måttet var 31cm
Mitt HB ligger på 125 och det är bra enligt BM Lisa som var orolig att jag kanske hade ett lågt sådant efetrsom jag börjat må illa igen.

Bebbens hjärta pickar på i 145-150 slag i minuten (visst är det per minut man räknar?)

Blodsockret var "bra", med fick jag inte veta..


Milda fick sitta med mej på britsen när BM kollade mått och hjältljud, mycket spännande! Hon berättade en lång historia och pillade i min navel :-) Hon var inte lika bekymmrad när hon fick vara med där uppe iaf.




Vi kan ju konstatera att jag följer EXAKT samma kurva som med Milda!  



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0