Begränsat utrymme..

Bäbben håller på att töja ut livmodern eller något!!

Den vrider, vänder, sträcker, sparkar och boxar åt alla håll och kanter.
Mest neråt, jag är aldeles öm längst ner i ljumskarna! Uppe vid revbebeb tar den spjärn med jämna mellanrum så att det gör ont och lungan får sej en törn.
Dessa hårda rörelser började i går kväll. Jag är lite lur på att den har vännt sej med fötterna neråt för jag har aldrig kännt såhär hård rörelser där nere förut. De små lemmarna träffar alla tänkabara ömtåliga "mål" som urinblåsan och några nerver som gör at det strålar uppför ryggen.
Från att ha varit en väldigt lungt bäbis till att verkligen göra allt mycket besvärligt på nolltid!
Deeutom är jag konstant hungrig idag, kanske gymnastiken kräve rlite extra näringstillskott??

På onsdag ska vi på MVC koll och jag tror att BM nu börja kolla hur h*n ligger nu, detta blir intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0