jaha, då hade det gått 39 veckor!

Inga tecken på att det tänker komma ut något barn före BF ialla fall. Men här har vi dagens bild;



Jag tycker att den ser SÅ mycket större ut på bild än här uppifrån! Det gäller att inse at man är stor som en elefant och inte tar sej fram i trånga miljöer längre:-)

Mina otrevliga utslag som härjat på magen är borta, eller ja dom VAR borta. Nu finns dom på mina underarmar istället...

När tror ni att bäbisen kommer? Hur stor tror ni den är när den föds?

Oliver vägde 4275g och var 53cm lång.
Milda vägde 3775g och var 52 cm lång.


Kommentarer
Postat av: Anneli - oraklet

HON kommer 9 februari, kl. 04:30 och väger 3952 g. Vinner man nåt om man har rätt? ;-)



2009-01-30 @ 10:11:09
Postat av: Emma

oj vad stor och fin magen blivit :) nu händer det nog närsomhelst.. spännande! jag tror nog att det blir en pojke, som kommer på BF ;) Vart var det du hade hittat ditt hallonbladsthé förresten?

2009-02-02 @ 22:11:17
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0