Bara 10 veckor kvar nu!

Nu känns det som at magen, eller iallafall bebben inuti magen, gjort enspurt. Den fyller ut hela magen och kräver verkligen sitt utrymme. Sitta lite ihopsjuknen och äta är bara att glömma, ska jag få ner något så är det bara att sträcka på ryggen. Bäst verkar liten trivar i det "över högra hörnet" där det ofta blir en stor bula och restan av magen blir mjuk.

Milda gillar magen, på kvällarna när vi myser lite i sofan så drar hon upp min tröjja för a pilla lite på min mystiska navel och så klappar hon på magen eller "trummar" med båda händerna. Lite busigt gör hon det men så gör hon också när hon goas, svårt att vara försiktig med dom små händerna...
 
Här kommer Bilder från alla håll och kanter, kanske har ni några kvalificerade gissningar på vad som döljer sej där inne??
Jag är inet alls säker men tror nog att det är en Pojke, Jocke är stensäker på en flicka och vår lilla expert (Oliver) har inte bestmmt sej ännu. Annars har han alltid haft rätt när han gett sej på en gissning.








Och det här är vad jag ser när jag tittar ner mot fötterna


Fler "ledtrådar";
Det är en svag hormonrand över hela magen, men den har funnits kvar sedan Milda-magen faktiskt och jag tror inte att den har blivit starkare ännu. (Jag har haftt en krafitg rand med både Oliver och Milda, den kom ganska sent med M vil jag minnas.)
Med Milda så hade jag en ganska luden mage, det har jag inte nu.
Men håret på huvet och, ja på alla ställen man har hår i vanliga fall, växer som gräs.
Jag är vansinnigt torr om huden.

Ja jag kan inte komma på så mycket annat :-)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag som hela tiden har varit säker på att det blir en tjej till, men det där ser definitivt ut som en pojkmage.

2008-11-27 @ 21:41:50
Postat av: faster

Hej liten!!

Faster längtar efter att få bli "trippel"/dubbelfaster till liten där inne.

Väx dig stor o stark så kommer du fram då du är redo för kontrasten där inne...

Många kramar från oss i Råne´ hälsa familjen.

(tänk vilket fantastiskt organ huden är, så töjbar o elastiskt.) Läste nånstans att är det en tjej där inne så ska naveln puta ut tidigt, men naveln ser ju ut som om det bor en liten hr Engström där inne.

Bara liten vet....

2008-11-28 @ 08:29:02
Postat av: Marie

Ja den var svår. Jag har som inte alls fått nån känsla, men jag chansar nog på flicka, bara för att det föds så många pojkar nu. ;)

2008-11-28 @ 14:20:37
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0