Baby art belly kit



Den här fick vi alltså när jag väntade Milda, men den kom bort sej i flytten och det dröjde en hel gravoditet till innan vi fick tummen ur och använde den.
Först skulle man smeta in hela magen och brösten med vasselin. Jag såg ut som en blankpolerad säl efter detta och det får ni INTE se på bild ;-)
Jocke gick in i prjektet med samma entysiasm som till utbyggnaden.


Och när jag satt där helt försvars lös med blött gips och vasselin överallt så passade han på att ta kort på mej.
Men efter att ha kollatigenom bilderna så kändes det väl lite sådär att lägga ut en naken bild på mej själv på internet.. Ni får nöja er med en bild på det färdiga resultatet;


Den torkade saaakta ..
Kanske lite färg och lack så har vi värsta konstverket ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint det blev :) En bekant till mig målade sin "mage" i guld och hängde den ovanför spjälsängen, det blev tjusigt :)

2009-02-09 @ 09:57:09
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0